Zonder distributie geen contentmarketing

Wij horen ondernemers soms zeggen: ik maak content, maar niemand klikt erop. Internetstrateeg Jasper van Zanten legt uit hoe dit komt en hoe je kunt zorgen dat je content wél bekeken wordt. 

Verspreiden kan via vier kanalen:

  • Paid media
  • Owned media
  • Earned Media
  • Shared media

Content marketing werkt alleen als je actief bezig gaat met contentdistributie. Alleen posten op de owned media is echt onvoldoende. Paid media zet je in om zeker te weten dat je het bereik, de relevantie en de frequentie opbouwt bij de doelgroep die je nodig hebt. De echte winst zit hem in earned en shared. Daar moet je hard voor werken, maar dan weet je zeker dat als dat lukt, het écht hard voor je gaat werken.

Bekijk hieronder de volledige video van onze Online Marketing Specialist Jasper van Zanten van ZAGA Online Marketing

 

Wil je naar aanleiding van deze vlog, meer vlogs bekijken over het activeren van je doelgroep?
Klik dan hier.

Direct vrijblijvend meer informatie over wat we voor uw doelgroep kunnen doen?
Bel: 0513 43 52 72

Jasper van Zanten

Jasper van Zanten

Jasper van Zanten is Internetstrateeg bij onze partner ZAGA Online Marketing. Jasper duikt dagelijks in de huid van klanten om op basis daarvan de klantstrategie te verbeteren. Hij houdt zich bezig met analyses, de middelenmix, maakt samen met klanten moeilijke keuzes en bedenkt idiote campagneplannen.